Az ön bevásárló kosara

A kosár üres

 

 

15napos

 A december 17-e

után beérkezett

megrendeléselet nagy

valószínűséggel már csak

karácsony után szállítják ki !

 

Telefonos megkereséskor

sem tudunk mást mondani.

Köszönjük megértésüket.

 

ELÉRHETŐSÉG

 

tel mail

 

+36 70 9400 188

Telefonos ügyfélszolgálat:
hétköznap: 8 - 16 óra

   hétvégén: 8 - 12 óra

 között !

 

 
Csomagküldés: 

 INGYENES KISZÁLLÍTÁS 
15 000.- Ft felett!

 

Már bankkártyával is kiegyenlíthetik az utánvét összegét !

 

 Postán Maradó Csomag díjai a

megrendelés értékétől függően:

1  -  5000 Ft között: 1090 Ft  

5001 - 10000 Ft között:

 890 Ft  
10001 - 15000 Ft között: 690 Ft 

A Postapontok listáját

itt találhatja:

https://www.postapont.hu/

vasarloknak/postapontok/   

A csomagautomaták kivételével

bárhová kérheti megrendelését,

postán maradóként a megjegyzés

rovatba kell beírni a címet.

 

 

Utánvétes kiszállítás díjai a

megrendelés értékétől függően:

1  -  5000 Ft között: 1290 Ft  

5001 - 10000 Ft között:

1090 Ft  
10001 - 15000 Ft között:  890 Ft  

 

Személyes átvételi lehetőség a

 piacokon délelőtt 11:00 óráig.

 
Megtalál minket

 

Csütörtökön  
• Kisbéri piacon

 de.10 óráig.
Pénteken  
• Pápai piacon

  de.10 óráig.
Szombaton

• Győrben a belvárosi

 Tartsay utcai piacon 

  de.10 óráig

 Vasárnap  

• Győrben az ETO PARK-i piacon  de.11 óráig.

 

Kultúrált időjárási viszonyok esetén !)

 

 

 

A vásárlás menete

 

Regisztráció
Adatok módosítása
Navigálás a webáruházban
Kosár használata
Kosár tartalmának módosítása
Rendelés feladása / ellenőrzése
Rendelés lemondása
Rendeléssel kapcsolatos értesítések
Rendelés teljesítése / fizetés

 

 

 

 

Cégnév: Szilami Bt
Székhely: 9022 Győr Liszt F. 27-29 (nem üzlet)
Adószám: 20277006-2-08
Cégjegyzék szám: - 08-06-008088 Kiállító hatóság:cégbíróság
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-65462/2013
Számlaszám: 1209-6705-0023-6059-0010-0000
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: http://www.konyhaaprocikk.hu/
Telefonos elérhetőség: 0670-9400188
Kapcsolattartó: Szilágyi László

 

 

 Regisztráció

 

A vásárlás megkezdéséhez nem szükséges regisztrálni !

 

A regisztráció során a * -gal jelőlt mezők kitöltése szükséges a sikeres regisztrációhoz.
Fontos, hogy saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!

Ugyanez igaz nem regisztrált vásárlóink esetében is.

A regisztráció befejezésekor kapni fog egy emailt, amelyben egy hivatkozás található, arra kattintva (vagy böngésző címébe másolva, és az adott oldalra lépve) tudja megerősíteni regisztrációját.

Míg ezt nem hajtja végre, addig regisztrációja nem aktív!
A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak.

Szállítási címet regisztrációkor nem kell megadni, csak első vásárláskor, mely minden rendeléskor külön módosítható.
Egy telefonszám megadása kötelező, és ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.
A regisztráció elküldése után egy emailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal!

Kérjük őrizze meg ezt a levelet!

Amennyiben a levél nem érkezik meg legkésőbb néhány órán belül, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot!
Lap tetejére

 

 Adatok módosítása

 

A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani.

Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik a webáruházba.

Ezután a fenti menüben megjelenik az "Adatok" felirat, erre kattintva módosíthatja középen (a szürke háttér előtt, "Vásárlói információk" felirat alatt) az adatait.

Az adatok alatt található egy link, "Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése" néven, erre kattintva módosíthatja a szükséges információkat.

Minden esetben, ha módosítja adatait, a "Mentés" gombra kattintva véglegesíti fiókja változásait.

A Vásárlói információk mellett olvasható "A megrendelések" feliratra kattintve eddigi megrendeléseit tekintheti át.
A szállítási cím alap esetben megegyezik a számlázási címmel, de itt Ön megadhat akár több különböző szállítási címet is, amelyek közül a rendelés során kiválaszthatja a megfelelőt.

 

 Navigálás a webáruházban

 

Áruházunk kezdőlapján a legújabb termékekről, az oldalsó menüben a kategóriák nevére kattintva tájékozódhat üzletünk termékei felől.
Lap tetejére

 

 

 Kosár használata

 

Árak :

 

Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak,

de a szállítási költséget nem tartalmazzák.

 

Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A maximális odafigyelés mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci végfelhasználói ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Megértésüket köszönjük!

 

Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást.
Miután kiválasztotta megfelelő terméket, a termék oldalán a "Kosárba!" gomb megnyomásával rakhat egy darab terméket a virtuális bevásárlókosárba.

Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, a kis szövegdobozban lévő számot kell a kívánt mennyiségre átírni, vagy a kis fel-le nyilakkal a megfelelő számot beállítani.

A raktárkészletkezelő program miatt előfordul, hogy az ön által kért mennyiséget nem tudja a kosárba tenni.

Ekkor a szövegdobozban megjelenik a maximálisan rendelkezésre álló mennyiség.

A kosárba rakásnál kérjük vegye figyelembe, hogy a megrendelt méret nem mindig áll rendelkezésünkre, ezért előfordulhat, hogy bár Ön megrendelt egy terméket adott méretben, abból csak kisebb vagy nagyobb méret van raktárunkban!

Amennyiben így van, úgy email-ben tájékoztatjuk!

 

Fontos:

Ha egy terméknél az a leírás található, hogy vegyes színekben,

mintában készül és a vásárló a megjegyzés rovatban a kosárban nem jelzi,

hogy csak a képen látható szín, vagy minta a megfelelő,

vagy melyik színek lennének még jók, azt a terméket csomagoljuk,

ami a kartonban következik !


Amikor egy terméket berak a kosárba a szövegdobozban megjelenik a kosárba kerülés ténye..

Itt választható a "Tovább vásárolok" funkció, vagy befejezi a vásárlást és a "Pénztár" lépcsőin végighaladva befejezi a vásárlást.
A kosár tartalmát bármikor megtekintheti.

A jobb felső sarokban "Az Ön Bevásárlókocsija" doboz mindig azt mutatja, hogy mennyi termék, milyen összegben van jelen pillanatban az Ön kosarában.

Itt találja az "kosár mutatása" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg, illetve módosíthatja is azt.
Lap tetejére

 

 

 Kosár tartalmának módosítása

 

- mennyiség megváltoztatása:

 

A kosárban lévő termék ára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" (kék oda-vissza nyíl) ikont.


- termék eltávolítása:

 

A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolítás".

Itt minden termék sorában talál egy ikont ( kuka), ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából.
Lap tetejére

 

 

 Rendelés feladása / ellenőrzése

 

Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához.

("Kosár mutatása" gomb).
Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket.

 

Megkönnyítve és egyszerűsítve a vásárlási folyamatot,

1 oldalon helyeztünk el mindent az ön kényelme érdekében.

Nem kell több oldalon keresztül megerősíteni a különböző vásárlási lépéseket.

 

Választhat, hogy vendégként, vagy regisztrált vásárlóként megy a péztárhoz.

Ha a vendégként teszi, egy email címet mindenképpen meg kell adni a mezőben, ezzel indul a megrendelés folyamata.

A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet (1),

illetve kiválaszthatja a (2) szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik).

Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (3).

A szállítási módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is.

Most válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (4).

A fizetési módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást.
Fontos, hogy el kell fogadni a szolgáltatási feltételeket, amelyben tájékoztatjuk Önt jogairól és lehetőségeiről.

Ugyanezen a lapon lehetősége nyílik üzenetet csatolni megrendeléséhez,

"Megjegyzések és különleges kérések" felirat alatt írhatja be szöveges üzenetét, pl. postán maradó csomagnál az átvevő posta helyét.

Utolsó lépésként kattintson a  Megrendelés megerősítése (5) feliratra, ahol véglegesítheti megrendelését.
A rendeléséről email üzenetet küldünk, amelyben láthatja rendelésének adatait.
Lap tetejére

 

 

 Rendelés lemondása

 

Ön lemondhatja a rendelését az "ELÁLLÁS JOGA" pontban foglaltak alapján.
Lap tetejére

 

 

 Rendeléssel kapcsolatos értesítések

 

Amikor Ön elküldi rendelését, akkor annak állapota:

1,
"Várakozik" - ez egy automatikus üzenet, annyit jelent, hogy a rendszerbe bekerült a rendelés, de még munkatársaink nem dolgozták fel a rendelést.

A rendelések feldolgozása folyamatos, maximum 24 órán belül kapnia kell visszajelzést. (kivéve hétvége és ünnepnapok)

2,
"Elfogadva" - amikor munkatársaink elkezdik feldolgozni az Ön rendelését, küldeni fogunk emailben egy visszajelzést. Ilyenkor minden termék mellett az elfogadva szó szerepel.

Ez azt jelenti, hogy készleten van a megrendelt termék.

3,
"Kiszállított megrendelés" - ez egy automatikus üzenet, ezt az értesítést akkor kapja, amikor rendelését feldolgoztuk, és a csomagot átadtuk a Magyar Postának kiszállításra. Ilyenkor minden termék mellett a postázva szó szerepel.

4,

"Megrendelés postázás" - Ez az utolsó email, amiben minden esetben fog kapni egy csomagazonosító számot, amin nyomon tudja követni a megrendelt csomag útját.


"Törölve" - ha Ön kéri a rendelése törlését, akkor erről kapni fog emailben értesítést.


"Visszaküldve" - Amennyiben egyéb, akár technikai okokból kifolyólag rendelését nem tudjuk végrehajtani, akkor erről is értesítjük.
Lap tetejére

 

 

 Rendelés teljesítése / fizetés

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

 

 

Figyelem:

 

A már postázott, de át nem vett, vagy postázás után

lemondott, ezért visszaszállított csomagok esetén

a felmerült költségeinket:

csomagonként minimum 2500.- Ft-t minden esetben

a megrendelőre terheljük, végső esetben akár jogi úton is.

Az át nem vett küldemények címzettjeinek

újra csomagküldést minden esetben megtagadjuk,

a megrendeléseik törölve lesznek !

 


Házhoz szállítás, információk

 

MPL futárszolgálattal szállítás az egész ország területén:

Utánvétes vásárlásnál a postaköltség :

       1        -     5.000,-Ft vásárlásig     1.290.-Ft        

      5.001 -  10.000,- Ft vásárlásig      1.090.-Ft

     10.001 - 15.000.-Ft vásárlásig          890.-Ft

     15.000.-Ft  feletti   vásárlásnál      Díjmentes

Amennyiben a futár nem találja otthon a kétszeri kézbesítési kísérlet során,

úgy egy üzenetet hagy, melyik postán tudja majd átvenni a csomagot.

Ilyenkor az őrzési idő 5 munkanap.

Lehetőség van Postán maradóként is leadni a megrendelését.

Ilyenkor a megjegyzés rovatba kérjük tüntesse fel,

melyik Postára kéri csomagját.

Miért érdemes postára rendelnie?

Mert országosan több mint 2500 helyen,

így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját.

Válasszon egy postát csak a PostaPontok közül, amelyik útba esik !

 

https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok 

 

Már bankkártyával is kiegyenlíthetik az utánvét összegét:

 - a postákon, a PostaPontokon, sőt már a futároknál is,

- előzetes jelzés nélkül,
- kártyás vásárlási tranzakció keretében.

 

Csomagjához a webáruház 10 munkanapos őrzési időt biztosít,

ez időn belül akkor mehet érte, amikor akar.
A csomag felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével.
Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
A küldemények maximális tömege 30 kg.

SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.

    Postán Maradó vásárlásnál a postaköltség : 

         1     -    5.000,- Ft vásárlásig   1.090.-Ft

       5.001 - 10.000,- Ft vásárlásig      890.-Ft

     10.001 - 15.000.- Ft vásárlásig      690.-Ft

        15.000.-Ft feletti vásárlásnál Díjmentes

 Nagyobb összegű vásárlást csak előre utalással szállítunk  ki.

Ez mindig előzetes egyeztetés után történik. Megértésüket köszönjük.

Csak Magyarország területén van lehetőség a csomagküldésre.

• A csomagot a szállítás és a termékek vételárán kívül semmilyen egyéb költség nem terheli

• A vételárat és az esetleges szállítási költséget a postásnak, az áru átvételekor kell kifizetni

• A szállítással, vagy az áruátvétellel kapcsolatban a 0670 9400188-as telefonszámon kérhető információ

• A számlát (bizonylatot) és az elállás jogát megkönnyítő papírt a csomag tartalmazza.

• A bruttó 15.001 Ft-ot elérő megrendelés szállítási és csomagolási költsége: 0 Ft

• 15000.-Ft feletti rendelésnél önt a kosárban levő termék árán kívül

semmilyen plusz költség nem terhel.

Ha személyesen szeretné átvenni a piacon a terméket, ezt délelőtt 11 óráig teheti meg általában,

kérjük a megrendelésnél a személyes átvételt jelölje be a megfelelő piaci nappal.

Ilyenkor természetesen semmilyen plusz költség nem terhelődik a termékre.

Bármilyen probléma fennállásánál haladéktalanul értesítjük a megadott telefonszámon,

hogy feleslegesen ne utazzon érte.

A beérkezett megrendeléseket igyekszünk 1-2 napon belül postázni.

 Fontos:

Raktárkészletről dolgozunk, ami azt jelenti, hogy ami a webshopban kosárba tehető, az készleten van, akár másnap is postázható.

Előfordulhat, mivel raktárkészletező program van beépítve az oldalon, hogy ha pl. 10 darab van feltüntetve egy adott termék mellett, de ön csak 5 db-t tud a kosárba tenni, akkor más is beletehette a termékeket a sajátjába. Ilyenkor vegye fel velünk a kapcsolatot, mert lehet a másik illető nem véglegesítette a megrendelését és csak otthagyta a kosárban a termékeket.

Azért használjuk ezt a rendszert, mert igyekszünk elkerülni a kellemetlenségeket, hogy utólag kelljen magyarázkodnunk.

Nem minden terméknél van kiírva a mennyiség, de a program működik.

Mindazonáltal a legnagyobb odafigyelésnél is előfordulhat, hogy a megrendelt termék éppen nincs készleten.

Készlethiánynál haladéktalanul felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.

Megértésüket köszönjük.

 

 

A megrendelt terméket a Magyar Postával juttatjuk el a megrendelőhöz.

A vételárat és az esetleges szállítási költséget a postásnak, az áru átvételkor kell kifizetni.

A szállítással, vagy az áruátvétellel kapcsolatban a 0670 9400188-as telefonszámon kérhető információ.
Abban az esetben, ha az Ön által megrendelt termék megtalálható raktárunkban,

a szállítási folyamat azonnal elkezdődik és a megerősítés/elfogadva email után 

kb. 2-4 munkanapon belül önhöz megérkezik .

Minden "postázva" email után kapni fog egy külön emailt, amin a csomagazonosító szám szerepelni fog, hogy könnyebb legyen a csomag ellenőrzése. 

A raktáron nem lévő termékek esetén a megadott elérhetőségek egyikén tájékoztatjuk a termék várható beérkezéséről.

Amennyiben nincs lehetőség a megrendelt áru beszerzésére, minden esetben felajánlunk egy nagyobb értékű azonos kategóriájú terméket, természetesen az olcsóbb áráért.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket,

amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját ! 

 

Figyelem:

 

A már postázott, de át nem vett, vagy postázás után

lemondott, ezért visszaszállított csomagok esetén

a felmerült költségeinket:

csomagonként minimum 2500.- Ft-t minden esetben

a megrendelőre terheljük, végső esetben akár jogi úton is.

Az át nem vett küldemények címzettjeinek

újra csomagküldést minden esetben megtagadjuk,

a megrendeléseik törölve lesznek !

Lap tetejére