Az ön bevásárló kosara

A kosár üres

 

 

15napos

 

ELÉRHETŐSÉG

 

tel mail

 

+36 70 9400 188

Telefonos ügyfélszolgálat:
hétköznap: 8 - 16 óra

   hétvégén: 8 - 12 óra

 között !

 

 
Csomagküldés: 

 INGYENES KISZÁLLÍTÁS 
15 000.- Ft felett!

 

Már bankkártyával is kiegyenlíthetik az utánvét összegét !

 

 Postán Maradó Csomag díjai a

megrendelés értékétől függően:

1  -  5000 Ft között: 1090 Ft  

5001 - 10000 Ft között:

 890 Ft  
10001 - 15000 Ft között: 690 Ft 

A Postapontok listáját

itt találhatja:

https://www.postapont.hu/

vasarloknak/postapontok/   

A csomagautomaták kivételével

bárhová kérheti megrendelését,

postán maradóként a megjegyzés

rovatba kell beírni a címet.

 

 

Utánvétes kiszállítás díjai a

megrendelés értékétől függően:

1  -  5000 Ft között: 1290 Ft  

5001 - 10000 Ft között:

1090 Ft  
10001 - 15000 Ft között:  890 Ft  

 

Személyes átvételi lehetőség a

 piacokon délelőtt 11:00 óráig.

 
Megtalál minket

 

Csütörtökön  
• Kisbéri piacon

 de.10 óráig.
Pénteken  
• Pápai piacon

  de.10 óráig.
Szombaton

• Győrben a belvárosi

 Tartsay utcai piacon 

  de.10 óráig

 Vasárnap  

• Győrben az ETO PARK-i piacon  de.11 óráig.

 

Kultúrált időjárási viszonyok esetén !)

 

 

 

Jogi tudnivalók

 

Adatvédelem

Elállás joga

Ügyfélszolgálat

 

Cégnév: Szilami Bt
Székhely: 9022 Győr Liszt F. 27-29  (nem üzlet)
Adószám: 20277006-2-08

Közösségi adószám: HU20277006
Cégjegyzék szám: - 08-06-008088  

Kiállító hatóság: Győr-Moson-Sopron megyei Cégbíróság

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-65462/2013

Számlaszám: 12096705-00236059-00100000
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: http://www.konyhaaprocikk.hu/
Telefonos elérhetőség: 0670-9400188 

Kapcsolattartó: Szilágyi László

 

 

A konyhaaprocikk.hu domain név alatt elérhető oldalakat a Szilami Bt. üzemelteti, a konyhaaprocikk.hu előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos a konyhaaprocikk.hu és a weboldal részeinek vagy egészének online, offline (beleértve grafikai elemek, szövegek, kép, hang- és videó multimédiás anyagok, logók) felhasználása, újraszerkesztése, publikálása.

A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, iktatva van és utólag hozzáférhető lesz.


A szerződés kötés nyelve: magyar

Lap tetejére

 

 Adatvédelem

A Konyhaaprocikk Webshop használata során a Szilami Bt. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szilami Bt alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, de csak a megrendelés kézbesítéséhez). A szállítást végző partner cégek a tőlünk kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják. A tárolt adatokhoz az ügyfélszolgálatunk és a logisztikát kiszolgáló munkatársaink férnek hozzá/kezelik. Az adatokat cégünk a webáruház fennállásáig tárolja.

Az adatok megadása önkéntes alapon, az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk megismerheti a csomag kézbesítéséhez.A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok:

 

- Név, E-mail cím, Telefonszámok, Irányítószám, Település, Utca, Házszám.

 

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Szilami Bt kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szilami Bt. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A Konyhaaprocikk Webshop böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szilami Bt. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

 

 

 

Facebook:

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása személyes adatai kezeléséhez a Facebook.com weboldalon.

Az adatok forrásáról, azok kezeléséről, illetve az átadás módjáról, és jogalapjáról a http://www.facebook.com/about/privacy/ címen tájékozódhat az érintett.

Az adatkezelés célja: A Facebook.com oldalon, a webáruház egyes tartalmi elemeinek, termékeinek, akcióinak, vagy magának a weboldalnak a megosztása, illetve lájkolása.

A kezelt adatok köre: Facebook.com közösségi oldalon regisztrált neve, illetve a felhasználó nyilvános profilképe.

Az adatkezelés a Facebook.com weboldalon valósul meg, így az adatkezelés időtartamára, módjára, illetve az adatok törlési és módosítási lehetőségeire a facebook.com közösségi oldal szabályozása vonatkozik: (http://www.facebook.com/legal/terms?ref=pf), (http://www.facebook.com/about/privacy/)

 

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az e-mail címen. 

Az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhetsz az Adatkezelőtől a személyes adataid kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztat téged a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-65462/2013.

Adatvédelmi nyilvántartási határozat:

 Letöltés (pdf, 112kb)

 

Lap tetejére

 

 Vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

 

Nálunk az elállás jogát 15 napig tudja érvényesíteni !


A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 naptári napon belül.

A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja.

Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.
Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a Szolgáltató raktárába (Szilami Bt Győr 9022 Liszt Ferenc u. 27-29.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket.

Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza.

Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta.

Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.


A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. fotókönyv, gravírozás);
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.
Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
Ha a Vevő webáruházunkban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést kötött, elállás helyett felmondásra jogosult.

Felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Felmondási jogát nem gyakorolhatja szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

 

FONTOS:

 

A fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol valamit az interneten, nem illeti meg az elállási jog.

 

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (Rendelet) 1. § (1) bekezdése értelmében annak rendelkezéseit a fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződések) kell alkalmazni.

A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. 

Rendelet hatálya nem terjed ki

  • a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)
  • a nem természetes személyekkel;
  • megkötött szerződésekre.
  • . Az elállás ebben az esetben szerződésszegés esetén vagy a felek által előzetesen kikötött elállási jog alapján lehetséges és a Ptk. elállásra, felmondásra vagy hibás teljesítésre vonatkozó szabályai alkalmazandóak a fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései helyett, mely szerint ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik.

    Az elállási jog rendeltetéséből következik, hogy a szerződésszerű teljesítés után már nem gyakorolható, mert a teljesítés a szerződést megszünteti. El lehet állni azonban a szerződéstől, ha a teljesítés már megkezdődött, de még nem fejeződött be. Az elállás a szerződést megkötésének idejére visszaható hatállyal szünteti meg. Ezért a teljesített szolgáltatások visszaszolgáltatásának kötelezettsége a szerződés megkötésének időpontjától esedékes. Ennek következtében a pénzt szolgáltató fél a teljesítéstől kamatra is jogosult. Az elállási jog gyakorlása során is érvényesülnie kell az arányosság elvének, amelyre figyelemmel a szerződéses érdek jelentéktelen vagy csekély súlyú sérelme nem szolgálhat alapul a jogviszony radikális felszámolásához.

  • A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.

A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni.

A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla (bizonylat), vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele.

A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet.

Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal.

A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania.

A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető.

A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.
Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül).

A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön.

Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet.

A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek.

A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os, stb. ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak.

A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

 

Elállási jog gyakorlásának menete:

 

Nálunk az elállás jogát 15 napig tudja érvényesíteni !

 

Minden csomagba belekerül az elállási jogot érvényesítő kísérőlevél, hogy megkönnyítsük a nem kívánt termék árának visszatérítését !

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

Fontos, hogy az elállási jog miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követően a Szilami Bt a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!). 

 

Figyelem:

 

A már postázott, de át nem vett, vagy postázás után

lemondott, ezért visszaszállított csomagok esetén

a felmerült költségeinket:

csomagonként minimum 2500.- Ft-t minden esetben

a megrendelőre terheljük, végső esetben akár jogi úton is.

Az át nem vett küldemények címzettjeinek

újra csomagküldést minden esetben megtagadjuk,

a megrendeléseik törölve lesznek !

 

Nálunk az elállás jogát 15 napig tudja érvényesíteni !

Lap tetejére

 

 Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

Cégnév: Szilami Bt
Székhely: 9022 Győr Liszt F. 27-29 (nem üzlet)
Adószám: 20277006-2-08
Cégjegyzék szám:0806008088 - Kiállító hatóság:cégbíróság
Számlaszám: 12096705-00236059-00100000

Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: http://www.konyhaaprocikk.hu/
Telefonos elérhetőség: 0670-9400188

Kapcsolattartó: Szilágyi László

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-65462/2013.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a  378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében

a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával

jogutódlással megszűnt.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelent meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal

elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Elérhetőségeket itt találhatnak:

 

 http://jarasinfo.gov.hu/

 

Tárhely szolgáltató:

 

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.
Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Telefon: 76 / 506-618, vagy30 / 439-2137

Fax:

76 / 575-024

E-mail címe: ">

 

 

Sikeres vásárlást és Kellemes használatot kívánunk termékeinkhez! 

Lap tetejére